Pro základní funkčnost, zpříjemnění používání webu, analytické účely a v případě udělení souhlasu také pro účely cílení reklamy využíváme soubory cookies. Nastavení vlastních preferencí cookies můžete kdykoli upravit odkazem ve spodní části stránek.

OBCHODNÍ PODMÍNKY
Obchodní podmínky

 

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.primadilna.cz, který provozuje společnost TrueTech s.r.o., blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel) a kupujícího (zákazník) v rámci České a Slovenské republiky.

Základní údaje

TrueTech s.r.o.
Sídlo: Za Zelenou liškou 473/16, Krč, 140 00 Praha 4
IČO: 036 45 606 DIČ: CZ036 45 606

Spisová značka:     C 235577 vedená u Městského soudu v Praze

Bankovní spojení (CZK): 2900709583/2010

                                    IBAN: CZ1320100000002900709583                     BIC kód/swift: FIOBCZPPXXX

Bankovní spojení (EUR): 2400709587/2010

                                    IBAN: CZ7320100000002400709587                      BIC kód/swift: FIOBCZPPXXX



OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ

Při objednání zboží v pracovní den dojde k dodání / odeslání zboží do 1-14 pracovní dní, dle dostupnosti a charakteru zboží, platby a zvoleného způsobu dopravy, není-li u daného zboží stanoveno jinak.

O cenách a způsobech dopravy se dozvíte více v sekci CENA DOPRAVY.

Po odeslání objednávky a jejím následném zpracování bude kupujícímu e-mailem odesláno potvrzení o jejím přijetí. V případě, že v tomto potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti, neprodleně kontaktujte prodávajícího.

Prodávající si vyhrazuje právo změnit způsob dopravy v závislosti na charakteru zboží a termínu dodání. Cena dopravného se tímto nemění, není-li vybrána zásilka nad 30kg hmotnosti, kde jsou ceny tvořeny dle hmotnosti. O této skutečnosti bude prodávající zákazníka neprodleně informovat.

Zbozi na eshopu je zobrazeno a popsano podle informaci od nasich dodavatelu. Obrazky mohou byt pouze ilustrativni a specifikace vyrobku se muze mirne lisit. Tato skutecnost neznamena automatickou moznost kompenzace, ci jine nahrady. V takovem pripade, muze dle zakona kupujici do 14 dnu odstoupit od kupni smlouvy.

Je-li zboží doručováno prostřednictvím kurýrní nebo poštovní služby, je nutno k této lhůtě připočíst adekvátní dobu na doručení (zpravidla 24-72hodin). Dodací lhůta se prodlužuje přiměřeně k okolnostem, je-li zpoždění způsobeno vyšší mocí nebo okolnostmi nezaviněnými prodávajícím.

Objednávky nad 10.000,- Kč vč DPH

V případě objednávky, jejíž hodnota přesáhla 10.000,- Kč bez DPH si provozovatel e-shopu vyhrazuje právo, nezávisle na zvoleném způsobu platby, Vám zaslat zálohovou fakturu.

Objednávky ze zahraničí (Mimo Českou republiku)

Pokud není dohodnuto jinak, musí být zboží zaplaceno jetště před jeho expedicí na dodací dresu kupujícího.

 

Standardní postup při dodávce strojů Warco je následující (pokud není se zákazníkem dohodnuto jinak):

 

  1. Vystavíme zálohovou fakturu ve výši cca 70% konečné ceny stroje - uhrazením zálohové faktury vyjadřuje zákazník svůj seriózní zájem o objednaný stroj.
  2. Ihned po uhrazení zálohové faktury zorganizujeme převoz objednaného stroje ze zahraničního nebo tuzemského skladu přímo na zákazníkovu adresu.
  3. Poté, co je stroj doručen na adresu zakazníka, se po vzájemné dohodě (případně po objednání služby "Ustavení, předvedení a zaškolení obsluhy") dostavíme a provedeme start-up, tedy kompletaci a kontrolu, zda-li nedošlo k nějakému poškození při přepravě. Následně také provedeme spuštění stroje
  4. Na přání u zákazníka provedeme krátké zaškolení a seznámení se strojem a s údržbou - viz služba "Ustavení, předvedení a zaškolení obsluhy"
  5. Pokud je vše v pořádku, předáme konečnou fakturu a provedeme vyúčtování.
  6. V případě, že je stroj zaslán na zákazníkovu adresu pouze přepravní službou, probíhá závěrečné vyúčtování dobírkou (není-li se zákazníkem dohodnuto jinak).


Celá transakce většinou trvá mezi 5-10 pracovními dny.

 

Slevové kupóny

Kódy kupónů vydaných provozovatelem e-shopu se vkládají v průběhu objednávky do příslušného pole formuláře. Každý kupón lze použít pouze na jednu objednávku. Kódy kupónů mají omezenou platnost uvedenou přímo na kupónu. Platnost kupónu se též omezuje na rozsah produktů na kupónu uvedeném. Použití kupónu může být také omezeno jiným, dodatečným ujednáním pro daný účel použití kupónu, tedy například se platnost kupónu nemusí vztahovat na produkty v akci a pod. Pokud při objednávce není vyčerpána celá hodnota slevového kupónu, nevzniká tím nárok na finanční nebo jakoukoli jinou kompenzaci ze strany provozovatele e-shopu. Nevyčerpaná hodnota kupónu tím propadá.

OBJEDNÁVKA A UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

  • Veškeré podané objednávky některým z výše uvedených způsobů jsou závazné. Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a s reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
  • Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku potvrzení přijetí objednávky prodávajícím.
  • Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých předepsaných údajů a náležitostí ve formuláři.
  • Vlastnické právo na objednané zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím. Zboží je až do zaplacení majetkem prodávajícího.
  • Podáním objednávky některým z výše uvedeným způsobem kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování údajů o kupujícím a jeho nákupech.


PRÁVA A POVINNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO

Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat na uvedenou adresu kupujícího. Při převzetí zásilky od přepravce obdrží kupující se zbožím i nákupní doklad (faktura nebo prodejní doklad).

Veškerá osobní data, která jsou součástí objednávky nebo nám byla sdělena během registrace, jsou považována za důvěrná. Tyto údaje jsou dle zákona chráněny proti zneužití a zásadně nebudou sdělovány třetím osobám, kromě těch, které se přímo podílejí na vyřízení objednávky zákazníka (banky, přepravci apod.), a to pouze v nutném rozsahu.

Prodávající má povinnost vymazat registrovaného kupujícího z databáze v případě, že o to písemně požádá.

Prodávající má právo odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:

  •   zboží se již nevyrábí nebo nedodává
  •   změnila se výrazným způsobem prodejní cena
  •   výrazně se prodloužila doba dodání
  •   chybně uvedená prodejní cena u karty produkty způsobena chybou systému nebo zásahem jiné osoby než zaměstnancem prodávajícího (napadení systému e-shopu zvenčí)
  •   na základě technické konzultace - pokud zboží není pro zákazníkovu aplikaci technicky nebo parametrově vhodné

V případě, že tato situace nastane, prodávající se zavazuje, že neprodleně (e-mailem nebo telefonicky) kontaktuje kupujícího a domluví se na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení objednávky, apod.).

PRÁVA A POVINNOSTI KUPUJÍCÍHO

Kupující je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží zasláno.

Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je kupující srozuměn při vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.

Kupující může svou objednávku vzít zpět (stornovat) nejpozději do dvou hodin po učinění objednávky e-mailem na adresu info@primadilna.cz , v předmětu emailu musí být uvedeno slovo STORNO.

Kupující má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení, v původním obalu a s veškerým příslušenstvím (včetně všech poskytnutých dokladů včetně dokladu o koupi) poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum doručení zboží prodávajícímu). V případě, že je zboží vráceno dodavateli v jiném než neporušeném stavu, je zákazník povinen nahradit zejména náklady související s uvedením zboží do původního stavu a vzniklou škodu na zboží. Úhrada těchto nákladů a škody proběhne tím, že kupní cena, která je dodavatelem v případě odstoupení vrácena, je o tyto náklady a škodu odpovídajícím způsobem snížena. Pokud zákazník splní všechny výše uvedené podmínky pro odstoupení od smlouvy, dodavatel mu vrátí již zaplacenou kupní cenu nebo její část, a to nejpozději do 30 dnů po vrácení zboží. Vrácená částka se bude rovnat rozdílu kupní ceny a nákladů, které prodejce vynaložil v souvislosti s dodáním zboží zákazníkovi (např. přepravné apod.).

Při převzetí zásilky je kupující povinen překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice, apod.) a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno ihned telefonicky oznámit prodávajícímu. Sepsat s dopravcem zápis o škodě a tento zaslat faxem nebo e-mailem prodávajícímu. V případě převzetí zásilky od dopravce nemá kupující žádné nároky na pozdější reklamace poškozené zásilky vůči prodávajícímu. Převzetím zásilky je další reklamace ohledně poškození a neúplnosti zásilky řešena pouze s dopravcem.

Nevyzvednutí objednaného zboží - nepřevzetí zásilky

Pokud kupující nepřevezme zboží, (nepřevezme balík nebo nevyzvedne zásilku při osobním odběru) nevzniká spotřebitelské právo vrátit zboží do 14 dní bez udání důvodu. Tato zákonem daná lhůta se začíná počítat teprve ode dne převzetí zboží. Nevyzvednutí balíku je proto ze zákazníkovy strany jednoznačným porušením uzavřené kupní smlouvy a obchodních podmínek, které zpravidla říkají, že „obchodník dodá“ a „zákazník převezme“. Prodejce má tedy nárok na úhradu vynaložených nákladů s nevyzvenutým balíkem prokazatelně spojených, tedy minimálně na poštovné.

Za nevyzvednutí balíku proto provozovatel e-shopu může účtovat 95 Kč s DPH.

Provozovatel e-shopu si vyhrazuje právo STORNOVAT OBJEDNÁVKU v případě, že si kupující  objednané zboží nepřevezme nebo nevyzvedne nejpozději do 10 pracovních dnů od výzvy k převzetí objednávky. Po předchozí domluvě s provozovatelem e-shopu (telefonicky nebo e-mailem) je možné dobu pro vyzvednutí zboží adekvátně prodloužit.

PLATEBNÍ PODMÍNKY

V současné době můžete platit v internetovém obchodě těmito způsoby:

- dobírkou (hotovost) - při převzetí zásilky od přepravní služby
- v hotovosti - při převzetí zboží v provozovně na udané adrese
- bankovním převodem - po připsání částky na bankovní účet společnosti TrueTech s.r.o. Vám objednávku zašleme nejpozději druhý pracovní den přepravní službou, je-li zboží ihned skladově dostupné

- PayPal - možnost online platby pomocí služby PayPal

Při nákupu nad 2178 Kč (1800 Kč bez DPH) je balné a poštovné v rámci ČR ZDARMA, případné výjimky se řídí aktuálním ceníkem dopravy

Na Slovensko je DOPRAVA ZDARMA, pokud hodnota zboží přesáhne 109 € (90 € bez DPH) a nepřesáhne zboží celkovou váhu 40kg. V případě zásilky těžší než 40kg se ceny řeší individálně dle ceníku přepravní společnosti a o ceně bude zákazník neprodleně informován.

Prodávající si vyhrazuje právo změny cen. Prodávající vždy při potvrzení objednávky potvrdí taktéž platnost ceny objednaného zboží. V případě, že bude prodávajícím nahlášena cena vyšší než je uvedená na objednávce, může kupující novou cenu přijmout nebo zrušit objednávku.

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Tento reklamační řád byl zpracován dle platného Obchodního zákoníku a Občanského zákoníku se všemi příslušnými novelami a dle Zákona o ochraně spotřebitele a vztahuje se na zboží, jež bylo zakoupeno u společnosti TrueTech s.r.o., a jehož reklamace byla uplatněna v záruční době.

Ke každému zboží je přikládán nákupní doklad (prodejka nebo faktura), který může sloužit zároveň jako doklad při uplatňování reklamace.

ZÁRUČNÍ PODMÍNKY

V případě záruk a záručních podmínek se řídíme zákony České republiky a Slovenské republiky.

Není-li na dodacím nebo záručním listě uvedeno jinak, je záruka na dodané zboží 24 měsíců. Pro firemní a profesionální užívání pro právnické osoby je u některého sortimentu stanovena záruční lhůta 12 měsíců (výrobcem, dodavatelem nebo distributorem).

Opotřebení výrobku a jeho částí, způsobené jejich běžným používáním nepodléhá záruce a není považováno za rozpor s kupní smlouvou dle Občanského zákoníku.

V záruční době přesahující délku záruční doby stanovenou Občanským zákoníkem (zákonná záruční doba), nelze žádat výměnu výrobku nebo uplatnit odstoupení od kupní smlouvy.

Pro objednávky na IČO se záruční podmínky řídí Obchodním zákoníkem, záruka na prodané zboží je 12 měsíců.

REKLAMACE

V případě výskytu výrobní vady zboží v záruční době je místem uplatnění reklamace provozovna společnosti TrueTech s.r.o. Zákazník může uplatnit reklamaci doručením zboží poštou nebo osobně na adresu:

TrueTech s.r.o.
Sídlo: Za Zelenou liškou 473/16, Krč, 140 00 Praha 4

Kupující může zboží zaslat jako doporučený balík. Balík by měl být označen viditelně “REKLAMACE” a obsahovat reklamované zboží (včetně kompletního příslušenství), a dostatečné kontaktní údaje kupujícího (zpáteční adresa, tel. číslo.). Bez výše uvedeného je znemožněna identifikace původu i závady zboží.

K reklamovanému zboží je nutné doložit:

- daňový doklad případně jeho kopii

- přesný popis důvodu reklamace

Pokud zde bude závada uznána, zboží bude vyměněno. Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení zboží zasláno zákazníkovi na náklady společnosti TrueTech s.r.o.

 

ZÁRUČNÍ A POZÁRUČNÍ SERVIS OBRÁBĚCÍCH STROJŮ A ZAŘÍZENÍ

1. Záruční servis se řídí obchodním a občanským zákoníkem.

a) V případě situace, kdy je potřeba provést záruční opravu, tak ta probíhá zdarma v naší provozovně na Praze 4, pokud není se zákazníkem dohodnut jiný postup.

b) V případě, že zákazník z nějakého důvodu nemůže a nebo nechce dopravit stroj na záruční opravu do naší provozovny, provedeme na vyžádání servisní výjezd na místo provozování stroje. Servisní zásah (práce) je zdarma, nicméně jsou k němu účtovány nutné náklady na dopravu na místo, případně na ubytování.

c) V případě servisního výjezdu s potřebou přepravy stroje na naší provozovnu za účelem záruční opravy, si vyhrazujeme právo účtovat nutné cestovní a přepravní  náklady, pokud není se zákazníkem dohodnuto jinak.

d) Ceny vícenákladů: Servisní výjezd osobní automobilem: 7,- Kč/km bez DPH, servisní výjezd osobním automobilem s přívěsným vozíkem - 10 Kč/km bez DPH. Hodinová sazba pro nakládku a vykládku: 450,- Kč/hod bez DPH

2. Pozáruční servis se řídí obchodním a občanským zákoníkem.

a) Hodina práce servisního technika: 450,- Kč/hod bez DPH

b) Dopravné: Servisní výjezd osobní automobilem: 7,- Kč/km bez DPH, servisní výjezd osobním automobilem s přívěsným vozíkem - 10 Kč/km bez DPH. Hodinová sazba pro nakládku a vykládku: 450,- Kč/hod bez DPH

 

ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ:

Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.

Smlouva a otázky související se řídí českým právem.

Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. června 2015.